Dienstverlening
Dienstverlening
De respondenten geven de dienstverlening -over het algemeen- van de gemeente Groningen in 2022 een 7,1. Dit is iets hoger dan in voorgaande jaren (tabel 4). De digitale dienstverlening1is ook beoordeeld met een 7,1. Dit is gelijk aan de voorgaande jaren.
Tabel 4: Hoe waardeert u -over het algemeen- de dienstverlening/digitale dienstverlening van de gemeente Groningen?
| Jaar | Dienstverlening | Digitale dienstverlening | 
|---|---|---|
| 2018 | 6,9 (n=4.042) | 7,1 (n=3.900) | 
| 2019 | 6,8 (n=4.360) | 7,1 (n=4.222) | 
| 2020 | 7 (n=4.422) | 7,1 (n=4.313) | 
| 2022 | 7,1 (n=4.638) | 7,1 (n=4.383) | 
1 Onder digitale dienstverlening verstaan we o.a. diensten via de website, digitaal infobalie/-loket, app en de diensten die men digitaal kan aanvragen/afhandelen.